Tulkki digin ja asiakaskokemuksen välillä

Välähdys

Olimme loistavan Soneran läppärikulkurit videosarjan vieraina yhdessä CEO Timo Timosen kanssa Taitorin tulevaisuuden neukkarissamme Hakaniemessä. Tuijan ja Villen johdolla keskustelimme mm. asiakaskokemuksesta, digitalisaatiosta, IoT-sensoreista ja yrittäjyydestä. Kun keskustelu sivuutti asiakaskokemusta koin tietynlaisen välähdyksen. Ahaa-elämyksen.

Olen julistautunut aiemmin asiakaskokemuksen matka-oppaaksi, joka auttaa ja näkee asiakkaan matkan koko kaaren aina inspiraatiosta faniksi. Nyt, kesken antoisan keskustelun, mieleeni juolahti kuitenkin ajatus tulkista, joka kääntää tulkin tavoin digitalisaation ja teknologian mahdollisuudet asiakasokemuksen tai työpäiväkokemuksen kielelle. Tällaisia hahmoja ja tällaisen mindsetin omaavia tyyppejä me mielestämme kaipaamme! Innostuin ajatuksesta niin paljon, että päivitin uudistetuille WWW-sivuilleni, oman osaamiseni kuvaamiseen näin.

Oletko sinä tällaisen mindsetin ja osaamisen omaava hahmo? 

 

”Digitulkki” on yhdistelmä valtavaa kiinnostusta ja näkemystä teknologian mahdollisuuksia kohtaan sekä kykyä kääntää nämä mahdollisuudet asiakaskokemuksen tai työpäiväkokemuksen kielelle.   

 

Tässä koko video aiheesta Youtube-kanavaltani:

tulkki_cx

Ja tässä linkki Soneran koko Läppärikulkurit jaksoon ja juttuun:

#Läppärikulkurit – Taitori Oy

P.S Käy myös tsekkaamassa tuoreimmat esiintymiseni ja esitysmateriaalini eri medioissa TÄÄLTÄ ja ota yhteyttä (perttu.ahvenainen@taitori.fi) jos haluat minut puhumaan tilaisuuteesi.  

2 thoughts on “Tulkki digin ja asiakaskokemuksen välillä

Vastaa käyttäjälle Perttu Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.