Sain kunnian vierailla ZEF:n COO Sami Kivensalon vieraana juttelemassa Asiakaskokemuksesta. Samin sekä ZEF:n Digital Strategist Toni Martikaisen innostus, energia, ja syvälle luotaavat ajatukset herättivät minut kysymään herroilta vinkkejä ja ajatuksia kuinka kannattaa systemaattissti kehittää itseään. Esiin nousi vahvasti kirjallisuus ja ennenkaikkea audiokirjojen kuuntelu, jota ainakin Sami aktiivisesti harrastaa.
Tässä Samin TOP6 kuunteluvinkit bisneskirjoista
(Klikkaamalla kirjaa pääset audiokirjan lataussivulle)
Good to great – Jim Collins
Think and grow rich – Napoleon Hill
Linchpin – Seth Godin
Management – Peter F. Drucker
The lean startup – Eric Ries
Rework – Jason Fried & co
Ja tästä pääset katsomaan (tai kuuntelemaan) minun ja Samin videohaastiksen otsikolla:
Kenen vastuulla on asiakaskokemus?
P.S Tilaa tieto sähköpostiisi mikäli haluat saada tietoa kirjoituksistani, esiintymisitä sekä tulevista puhekeikoista: