Blogivuosi 2016 – Asiakaskokemus keskiöön

Aina vuoden vaihtuessa on mukavaa vetää yhteen ja miettiä vuoden 2016 tapahtumia eri näkökulmista. Suurimmat ja tärkeimmät asiat olivat keskittyminen asiakaskokemus aiheeseen sekä koko blogin ulkoasuuudistus sekä uusi domain.

puheista-teoiksi-kuinka-yksi-seminaariesitys-muutti-suunnan-5

Asiakaskokemus strategiassa keskiöön.

Tässä oma blogivuoteni 2016 pähkinänkuoressa:

1) 15500 näyttökertaa (+4000 näyttökertaa vs. 2015)

2) 20 Blogitekstiä plus n. 10 tekstiä muissa blogeissa

3) Oma domain ja ulkoasu samalla uusiksi. Kiitos tästä Jukka Suihkonen!

4) Valinta keskittyä Asiakaskokemukseen vs. aiempi ”sillisalaatti”. Kiitos tästä muutoksesta kuuluu Tiia Konttinen

5) Toin omat tarjoamani palvelut esille. ”Konsultointipalvelut” ja ”Tilaa minut puhumaan” ovat nyt paikoillaan. Tämä on johtanut tietysti myös myyntiin ja kauppoihin blogin kautta. Kiitos Tiia ja Matti Pekkarinen tästä valaistumisesta. Palvelut ovat esillä täällä: www.perttuahvenainen.fi/konsultointipalvelut

6) Harjoittelut videoblogin kanssa jatkuivat ja jatkuvat edelleen. Youtube-kanavani Päivänoppi löytyy täältä ja sisätlää 27 videota asiakaskokemuksesta:

Vuosi 2017

Avain kehittymiseen on jatkuva oppiminen ja systemaattinen kehittäminen. Tämä pätee elämään kuin myös blogiin!

Ensi vuoden TOP 3 tavoitteet:

1) Videobloggaamisen laadun parantaminen sekä sisältö, että myös tuotannon ja tekniikan kulmista.
2) Kohota Suomen parhaaksi ja suosituimmaksi Asiakaskokemus aihetta käsitteleväksi blogiksi.
3)Tilauksia puhekeikoille sekä konsultointipalveluille blogini kautta

Tässä TOP3 luetuimmat, vuonna 2016 julkaisemani tekstit:

1) http://perttuahvenainen.fi/asiakaskokemus-puhelinkaupoilla/
2) http://perttuahvenainen.fi/asiakaskokemus-tulevaisuuden-op…/
3) http://perttuahvenainen.fi/mika-on-asiakaspalvelun-tulevai…/

Kiitos lukijat, seuraajat, sparraajat, teknologia-gurut ja mentorit. Ensi vuodesta tulee entistäkin parempi. Jatketaan yhdessä kehittymistä ja oppimista!

P.S Käy tsekkaamassa tuoreimmat esiintymiseni ja esitysmateriaalini eri medioissa TÄÄLTÄ ja ota yhteyttä (perttu.ahvenainen@taitori.fi) jos haluat minut puhumaan tilaisuuteesi tai haluat tulla tutustumaan Taitorin tulevaisuuden toimistoomme.

P.P.S Asiakaskokemuksen kehityspalvelut löytyvät TÄÄLTÄ.

P.P.P.S www.5tahdenasiakaskokemus.fi kirja ilmestyy 2017 keväällä. Voit ennakkotilata kirjan esimerkiksi täältä.

 

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *