Kävin loistavassa DigiBusiness Satakunnan järjestemässä Asiakkaasta faniksi seminaarissa pitämässä 45 minuutin esityksen Asiakaskokemuksesta. Kuuntele tallenne alta ja ymmärrä:
- Miksi asiakaskokemus on niin tärkeää digitalisoituvassa maailmassa?
- Mikä on tärkein yksittäinen elementti asiakaskokemuksen synnyssä?
- Miten pääset liikkeelle asiakaskokemuksen kehittämisessä jo tänään asiakaskokemuksen auditoinnin kautta!
P.S Käy tsekkaamassa tuoreimmat ja tulevat esiintymiseni eri medioissa TÄÄLTÄ ja ota yhteyttä (perttu.ahvenainen@taitori.fi) jos haluat minut puhumaan tilaisuuteesi asiakaskokemuksesta, tai haluat tulla tutustumaan Taitorin tulevaisuuden toimistoomme.
P.P.S Asiakaskokemuksen kehityspalveluni löytyvät TÄÄLTÄ.
P.P.P.S www.5tahdenasiakaskokemus.fi kirja ilmestyy 2017 keväällä. Voit ennakkotilata kirjan esimerkiksi täältä.