[Audiotallenne] Asiakaskokemus – Matka asiakkaasta faniksi 23.3.2017

Kävin loistavassa DigiBusiness Satakunnan järjestemässä Asiakkaasta faniksi seminaarissa pitämässä 45 minuutin esityksen Asiakaskokemuksesta. Kuuntele tallenne alta ja ymmärrä:

  1. Miksi asiakaskokemus on niin tärkeää digitalisoituvassa maailmassa?
  2. Mikä on tärkein yksittäinen elementti asiakaskokemuksen synnyssä?
  3. Miten pääset liikkeelle asiakaskokemuksen kehittämisessä jo tänään asiakaskokemuksen auditoinnin kautta!

P.S Käy tsekkaamassa tuoreimmat ja tulevat esiintymiseni eri medioissa TÄÄLTÄ ja ota yhteyttä (perttu.ahvenainen@taitori.fi) jos haluat minut puhumaan tilaisuuteesi asiakaskokemuksesta, tai haluat tulla tutustumaan Taitorin tulevaisuuden toimistoomme.

P.P.S Asiakaskokemuksen kehityspalveluni löytyvät TÄÄLTÄ.

P.P.P.S www.5tahdenasiakaskokemus.fi kirja ilmestyy 2017 keväällä. Voit ennakkotilata kirjan esimerkiksi täältä.

 

 

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *